Hi Remco,
Sinds kort ben ik bij toeval op Campercar geattendeerd. De eerste kennismaking was het monteren van luchtvering eind december 2011 onder mijn Laika 695R op basis van een Ford Transit met dubbellucht. Wegligging en stabiliteit aanzienlijk verbeterd. Op 4 januari 2012 bleek vlak voor vertrek dat de vorstbeveiliger van de boiler niet goed functioneerde. Een belletje naar Tricht en ik mocht direct langskomen en na vervanging van de electronische beveiliging door een handmatige (die veel beter functioneert) stond ik binnen een kwartier weer tevreden buiten.
Sinds de aanschaf van de camper heb ik altijd slecht draaiende scharnieren gehad en via importeur en dealer is dit nooit afdoende verholpen (verkopen graag een camper van € 85.000,00, maar geven voor garantie en service niet thuis). Vandaag (27 januari) heeft Remco alles gedemonteerd, gereinigd en met kopervet behandeld. Eindelijk na drie jaar een goed draaiende en sluitende deur. Vergeet ik nog bijna te vermelden dat Campercar zeer schappelijke tarieven berekent!
Ik rijd ruim dertig jaar met een camper en sinds 15 jaar gebruik ik mijn camper ook voor mijn bedrijf. Iedere vier-vijf jaar wordt de camper ingeruild voor een nieuwe. Nu ik Campercar heb leren kennen houd ik mijn camper langer, want Campercar repareert alles, of het nieuw is of pakweg 20 jaar oud, maakt niet uit, alle campers zijn welkom.
Dus Remco, mij raak jij niet meer kwijt als klant en ik zal jouw bedrijf van harte aanbevelen bij mede-camperaars.
Vriendelijke groet van John Vermeent (Horizon Motor Reizen)
John S. Vermeent - 30-01-2012 - 22:24 |